UWAGA! Konkurs!

konkurs

Zapraszamy wszystkich odwiedzających Silesia Bazaar Vol.2 do udziału w naszym konkursie!

O co chodzi? Chodzi o to, by pochwalić się swoją stylizacją, w którą ubierzecie się w sobotę lub w niedzielę i odwiedzając Spodek i którą uwiecznicie na zdjęciu zrobionym podczas Silesia Bazaar Vol.2! Tak powstałą pracę konkursową należy zmieścić na Facebooku (publiczny post na swoim własnym profilu – publiczny, byśmy mogli go zobaczyć!) lub na Instagramie opatrzony hashtagiem #SBVol2Style.

Do zdobycia 3 nagrody dla zwycięzców wyłonionych przez jury oraz 1 nagroda publiczności, dla zwycięzcy wyłonionego na drodze głosowania w albumie na naszym fanpage’u na Facebooku.

Więcej szczegółów znajdziecie w poniższym regulaminie:

REGULAMIN KONKURSU #SBVol2Style

  1. Organizatorem konkursu jest firma KPX Consulting Piotr Kalisz,z siedzibą w Katowicach, ul. Teresy 11 NIP 634-22-39-842
  1. Konkurs trwa od 20 czerwca do 27 czerwca 2015, do godz. 12:00.
  1. Zadaniem konkursowym jest stworzenie prezentacji stylizacji modowej i zrobienie sobie w niej zdjęcia podczas targów Silesia Bazaar vol. 2. W celu wzięcia udziału w konkursie należy umieścić w sieci swoje zdjęcie stylizacji z hashtagiem #SBVol2Style (Facebook lub Instagram). Dla osób, które nie udzielają się w Social Mediach jest trzecia możliwość zdobycia jednej z nagród – przesłanie pracy konkursowej bezpośrednio pod konkursowy adres e-mail (promocja@silesiabazaar.pl). Praca powinna mieć formę fotografii i przedstawiać autora w stworzonej przez siebie stylizacji modowej. Zdjęcie musi być zrobione podczas targów Silesia Bazaar w Spodku (20 i 21.06.2015, w godzinach 11 – 18). Prace umieszczane na portalach społecznościowych/mikroblogowych muszą być widoczne dla wszystkich (posty publiczne). Każdą pracę wraz z linkiem do portalu trzeba wysłać na adres promocja@silesiabazaar.pl.
  1. Każda osoba może wziąć udział w konkursie wielokrotnie i umieścić wiele prac w różnych kanałach.
  1. Nagrody zostaną przyznane
  • autorom trzech najciekawszych stylizacji wyłonionych przez jury składające się z organizatorów Silesia Bazaar (miejsca od 1 do 3)
  • autorowi jednej pracy konkursowej, którą za pomocą głosowania wyłonią użytkownicy serwisu Facebook.com (wszystkie prace zostaną umieszczone w specjalnym albumie o nazwie “Konkurs #SBVol2Style” udostępnionym przez organizatora na stronie Silesia Bazaar na Facebooku – facebook.com/silesiabazaar. Głosami będą polubienia konkretnych prezentacji.
  1. Konkurs będzie przebiegał według następującego harmonogramu:
  • 20 – 23.06.2015 – czas na publikowanie w wybranych kanałach praco konkursowych i podsyłanie zgłoszeń na adres promocja@silesiabazaar.pl
  • 24. – 26.06.2015 – czas na głosowanie na wybraną pracę konkursową oraz czas na obrady jury
  • 27.062015. – ogłoszenie wyników na stronie Silesia Bazaar na Facebooku
  1. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 18 rok życia. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział za pisemną zgodą rodziców, rodzina lub prawnych opiekunów, przesłaną na adres email wraz ze zdjęciem.
  1. W konkursie nie mogą brać udziału jego organizatorzy i sponsor nagród, jak również ich rodziny.
  1. Nagrodami dla czterech zwycięzców będą vouchery oraz nagrody rzeczowe ufundowane przez naszych wystawców.
  2. Nagrody nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny.
  1. Ogłoszenie wyników nastąpi 27.06.2015. Zwycięzca o wygranej zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres, z którego zostało wysłane zdjęcie prezentacji. W wiadomości zwycięzca zostanie poproszony o podanie adresu do wysyłki. Jeżeli w ciągu 7 dni od wysłania wiadomości zwycięzca nie prześle danych, nagroda przepada.
  1. Nagroda zostanie wysłana w terminie do 7 dni od momentu otrzymania od zwycięzcy adresu do przesyłki.
  1. Niniejszy konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
  2. Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

ZASADY SPRZEDAŻY NA TARGACH SILESIA BAZAAR VOL. 2

Data Targów: 20-21 czerwca 2015

Miejsce: Hala Spodek, Katowice

Dojazd i wypakowanie:

Targi odbywają się w hali Spodek w Katowicach w dniach 20 i 21 czerwca br. (weekend). Poniżej najważniejsze godziny:

  •         Wypakowanie i rozkładnie stoisk: SOBOTA 8-11 (brak możliwości wejścia na stoiska w piątek)
  •         Sprzedaż; SOBOTA/NIEDZIELA 11:00 – 18:00 (ostatni klienci w sobotę będą mogli opuścić Spodek do 19:00).
  •         Złożenie stoisk: NIEDZIELA 18:00 – 20:00.

Opis sposobu wypakowania:

Wszyscy wystawcy podjeżdżają do Spodka od tyłu. Proszę się kierować na Hotel Diament (http://www.hotelediament.pl/pl/hotel-diament-spodek-katowice/polozenie.html). Dojazd od ulicy Olimpijskiej.

Na szlabanie będzie osoba z ochrony, która będzie miała listę wystawców. Należy się przedstawić – tylko wówczas ochrona wpuści na teren Spodka. Dalej należy parkować w zależności od lokalizacji stoiska. Szczegóły poniżej:

  1.   Wystawcy na antresoli:

Osoby, które mają stoisko na antresoli wypakowują swoje rzeczy przez Bramę nr 7 na antresoli. Brama ta znajduje się na mapce w prawym końcu antresoli. Ochrona wskaże dedykowany tymczasowy parking do rozładunku i potem docelowy. Przy bramie będą stały wózki, którymi można transportować towar. Wózki będą wydawane pod zastaw dowodów osobistych.

  1.      Wystawcy na płycie:

Osoby, które maja stoisko na płycie wypakowują swoje rzeczy przez wejście główne na płytę (tzw. Oś A). Wejście to prowadzi na środek płyty. Ochrona wskaże dedykowany tymczasowy parking do rozładunku i potem docelowy. Przy bramie będą stały wózki, którymi można transportować towar. Wózki będą wydawane pod zastaw dowodów osobistych.

OGÓLNA UWAGA:

  1. Prosimy o wydrukowanie na białej kartce hasła WYSTAWCA i wsadzenie jej za przednią szybę auta. Ułatwi to ochronie odpowiednie skierowanie wystawcy do miejsca wyładunku i parkingu dla wystawców.
  2. Wydanie wózków będzie się odbywało pod zastaw dowodu tożsamości. Mamy ograniczoną ilość wózków, dlatego prosimy o niezwłoczne zwrócenie wózka po zakończeniu wyładunku. Można poprosić wolontariusza o pomoc.
  3. Proszę dokładnie zapamiętać, czy ma się stoisko na płycie, czy na antresoli i zawsze pytać ochronę o wskazówki przy wypakowaniu i parkowaniu.

Stoiska

  1.      Stoiska na płycie:
  • Kształty stoisk będą wymalowane na płycie kredą. Dodatkowo każde stoisko będzie opisane numerem. Każdy wystawca powinien mieć wydrukowaną mapkę (na stronie http://silesiabazaar.pl/pl/oferta/) i wiedzieć jaki ma nr stoiska.
  • Proszę pamiętać, ze na płycie mamy strefę Mody, gdzie zlokalizowane są tylko marki modowe i Strefę Dizajn, gdzie są meble, dodatki i inne wyroby rzemieślnicze pomieszane z modą. Ważne jest żeby pamiętać, w której strefie znajduje się twoje stoisko.
  • Stoisko to „wolny kawałek podłogi” i wystawca jest odpowiedzialny za jego zagospodarowanie. Prosimy nie wykraczać poza wyznaczone stoisko.
  • Na płycie jest dostęp do prądu, ale każdy z wystawców musi mieć ze sobą przedłużacz o długości min. 10m. Niezależnie płyta będzie bardzo dobrze oświetlona, więc lampki nie będą potrzebne.
  1.      Stoiska na antresoli:
  • Kształty stoiska będą wymalowane na płycie kredą. Dodatkowo każde stoisko będzie opisane literą i numerem zgodnie z przesłanym wcześniej plikiem. Każdy wystawca powinien mieć również wydrukowaną mapkę (na stronie http://silesiabazaar.pl/pl/oferta/) i wiedzieć, jaki ma nr stoiska.
  • Na antresoli jest dostęp do prądu, ale każdy z wystawców musi mieć ze sobą przedłużacz o długości min. 5m. Stacje z prądem będą się znajdowały w kilku miejscach na antresoli. Niezależnie antresola jest bardzo dobrze oświetlona, więc lampki nie będą potrzebne.
  • Stoisko to „wolny kawałek podłogi” i wystawca jest odpowiedzialny za jego zagospodarowanie. Prosimy nie wykraczać poza wyznaczone stoisko.
  • Wszystkie stoiska na antresoli mają głębokość 2m i szerokość zgodną z dokonanym wyborem (1,5m, 2,5m lub szersze).

OGÓLNA UWAGA:

Na antresoli będą pomagali wam się odnaleźć i rozpakować wolontariusze. Pytajcie ich, “co i jak?”. Oni mają kontakt z organizatorami. Możecie też ich prosić o chwilowe przypilnowanie towaru lub o odstawienie wózka. Wolontariusz to twój PrzyjacielJJ Korzystaj z niegoJ

Strefa Gastro

Podczas targów będą funkcjonowały dwie Strefy Gastro, zlokalizowane na dwóch końcach antresoli. Dodatkowo w Strefie Relaksu będzie bar firmy John Lemon i Kawavan z kawą. Na antresoli będą również zlokalizowane lodówki z zimnymi napojami uzupełniane regularnie przez firmę John Lemon.

Ochrona

Miejsca targów będzie pilnowała specjalistyczna firma ochroniarska. Ochroniarze będą mieli podstawowe info na temat Spodka, dlatego prosimy zadawać im pytania w razie potrzeby. Jednocześnie prosimy o kierowanie się uwagami ochrony w sytuacjach wymagających ich interwencji, bo są to osoby odpowiedzialne za nasze bezpieczeństwo.

W NOCY Z SOBOTY NA NIEDZIELĘ ZAPEWNIAMY RÓWNIEŻ OCHRONĘ NA TERENIE SPODKA, DLATEGO MOŻESZ BYĆ SPOKOJNY O SWÓJ TOWAR. ZABIERZ JEDNAK ZE SOBĄ CENNE RZECZY, BO NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI FINANSOWEJ ZA RZECZY POZOSTAWIONE NA STOISKU.

Bawialnia

Na czas targów mamy podpisaną umowę z profesjonalną bawialnią i mamy nadzieję, że nasi odwiedzający będą mogli dzięki temu spokojnie robić zakupy, podczas kiedy ich dzieci będą się bawiły w bawialni. Bawialnia będzie się znajdowała w sektorze A na antresoli. „Oddanie” dziecka pod opiekę bawialni będzie darmowe dla wystawców.

Kontakt do organizatorów

Głównym organizatorem i osobą decydującą na obiekcie jest Pan Piotr Kalisz. Nr do kontaktu to 502 256 496. Na obiekcie będą również wolontariusze zaangażowani w organizację. Proszę ich w pierwszej kolejności prosić o pomoc!

Nie boimy się telefonów, ale na pewno nasze telefony będą się urywały i będzie ciężko się z nami skontaktować, dlatego prosimy w pierwszej kolejności dobrze zapoznać się z zasadami targów lub zapytać ochroniarza i wolontariusza zanim podejmiesz próbę kontaktu telefonicznego.

OGÓLNA UWAGA:

Nie odpowiadamy na zapytania dotyczące dojazdu. W dobie nawigacji nie powinno być z tym problemu. Spodek leży w „centrum” Katowic i trudno go nie zauważyćJ

Zakupy

Spodek dla odwiedzających będzie otwarty w godz. 11:00 – 18:00 (w sobotę ostatni kupujący będą mogli opuścić Spodek do 19:00).

Odwiedzający będą mieli do dyspozycji dwa wejścia od strony pl. Honorowego. Prosimy, aby wystawcy byli obecni na swoich stoiskach przynajmniej do godz. 17:00 każdego dnia, żeby zapewnić odpowiednią jakość zakupów.

Płatność kartą dzięki SumUp

Specjalnie dla was wybraliśmy firmę SumUp, dostarczającą mobilne portale płatnicze. Pomoże ona wam zwiększyć sprzedaż. Proszę pamiętajcie, że kupujący mogą mieć ograniczoną ilością gotówki, dlatego warto pomyśleć nad zakupem terminala SumUp. Terminal PIN+ możesz kupić wchodząc na stronę www.sumup.pl, a następnie wybierając „Zarejestruj się”. Wprowadzając podczas zakupu kod rabatowy ‘SILESIALATO’ zakupisz swój mobilny terminal ze specjalnym rabatem 60 zł. Zapłacisz 199 zł zamiast 259 PLN (koszt netto).

ŻYCZYMY BEZPIECZNEGO DOJAZDU I UDANEGO HANDLU ORAZ PREZENTACJI SWOICH WYROBÓW!

Do zobaczenia w sobotę w Spodku!

Zespół Silesia Bazaar


Pokazy mody na Mariackiej 19.06. – plan

MS-IV-Edycja-2015-ITMZG-FB-Poster-03

Agenda 4 Edycji Modny Śląsk I TY MOŻESZ ZOSTAĆ GWIAZDĄ

19 czerwca 2015

Galeria Miasta Ogrodów ul. Stanisława 4

Wykład:

  • godz 15.00         Jak zostać modelką?
  • godz 15.40         Jak zostać stylistą?

Prowadzi Magdalena Kęskiewicz  SAPU (Kraków)

Pawilon róg Mariackiej/Mieleckiego, godz 17.00

pokazy mody – prezentacje 8 kolekcji firm projektanckich Silesia Bazaar Niezależnych Targów Mody oraz śląskich projektantów

Prowadzi uczestnik programu Modnego Śląska I TY MOŻESZ ZOSTAĆ GWIAZDĄ, Filip Pawlak (Siemianowice)

Pawilon róg Mariacka/Mieleckiego, godz 20.00

Finał superior – prezentacje finalistów programu Modny Śląsk I TY MOŻESZ ZOSTAĆ Z GWIAZDĄ oraz pokazy nowych kolekcji (Małopolska, Śląsk) 2015/16

W finale zobaczymy pokaz Anety Larysy Knap FOLK DESIGNE 2016 (Nowy Targ).
Będziemy również mogli jej kibicować w jesiennej edycji MAM TALENT!

Pokaz otworzy Wiktoria Ptak (Hamburg) – wnuczka znanej katowickiej kostiumografki Barbary Ptak.

Prowadzenie oraz występ specjalny Huberta Stanisława Bisto – finalisty konkursu Eurowizja (Rzeszów) wraz z Filipem Pawlakiem.

Podczas wydarzenia zaprezentują się m.in studenci i uczniowie:)

Zespół Szkół Stylizacji i Projektowania Ubioru w Sosnowcu, Liceum Plastyczne w Zabrzu, Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie oraz uczestnicy Silesia Bazaar Vol.2

Całemu wydarzeniu towarzyszy wernisaż wystawy grupy Barbary Kliś (Katowice), finalistki I TY MOŻESZ ZOSTAĆ GWIAZDĄ

20/21 czerwca 2015

II Edycja Targów Mody Niezależnej Silesia Bazaar, Spodek Katowice

Opieka artystyczna nad całym weekendem z modą objęła Ilona Kanclerz


Terminal PIN+ od SumUp w specjalnej cenie!

image2995

SumUp jest naszym oficjalnym partnerem pozwalającym na akceptację kart płatniczych. Chcemy, aby na targach każdy klient mógł zapłacić kartą płatniczą za produkty naszych Wystawców.

Z naszego doświadczenia wynika, że rosnąca ilość klientów za swoje zakupy chce płacić kartą.

Zadając wystawcom pytanie: Czy można płacić kartą – bardzo często słyszą: Bardzo nam przykro, niestety NIE, co nie raz, przyczynia się do rezygnacji klienta z zakupu, mniejszej sprzedaży i po prostu gorszego doświadczenia klientów.

Żeby uniknąć rozczarowania i ewentualnej utraty klientów przygotowaliśmy dla Was wyjątkową ofertę, unikalną na rynku akceptacji kart płatniczych, oferowaną przez naszego partnera SumUp.

Przygotowaliśmy dla Was możliwość zakupu Terminala PIN+ po specjalnej cenie:

Rejestrujecie się i zamawiacie swój własny mobilny Terminal PIN+ ze specjalnym rabatem 60 zł (standardowa cena to 259 PLN netto) wprowadzając podczas zakupu kod rabatowy ‘SILESIALATO’. Aby to zrobić:

  1. Wejdź na sumup.pl
  2. Wybierz ‘Zarejestruj się’
  3. Dokończ rejestrację i zamów Terminal PIN+

WAŻNE: Terminal PIN+ należy odebrać w piątek w biurze SumUp kontaktując się pod numerem telefonu 881 320 688

Zalety SumUp:

  • Bez abonamentu – brak długoterminowych umów i stałych opłat.
  • Przejrzysty cennik – Jedna stała opłata 1,49% od transakcji
  • Jednorazowy zakup – koszt Terminala to 210 zł netto (standardowa cena to 259 zł netto)
  • Szybka rejestracja – rejestracja i zakup Terminala online
  • Bezpośrednie wypłaty – wypłata środków na dowolny rachunek bankowy

Wystawca wypełnia voucher do płatności kartą – wprowadza nazwę wystawcy /

Często zadawane pytania

  • Czym jest SumUp?

SumUp to mobilny Terminal Płatniczy, który działa w połączeniu z kompatybilnym urządzeniem mobilnym (Smartfon lub Tablet) oraz darmową aplikacją. Terminal PIN+ jest najmniejszym na świecie terminalem płatniczym do akceptacji kart. SumUp wyróżnia się od tradycyjnych terminali prostotą użytku, brakiem abonamentu, stałych opłat i wiążącej umowy. Terminal PIN+ kupuje się na własność. Urządzenie zasilana jest dwoma bateriami AAA oraz komunikuje się poprzez

  • Jakie są zalety korzystania z SumUp?

Akceptacja kart płatniczych statystycznie zwiększa sprzedaż o 30%. Dodatkowo nie tracimy klientów, którzy nie posiadają przy sobie gotówki lub decydują się na spontaniczny zakup. Klient nie musi szukać bankomatu i traktuje takiego wystawcę jako profesjonalistę. Jako wystawca nie musimy martwić się o bezpieczeństwo swoje oraz swoich zarobionych pieniędzy.

  • Co muszę posiadać, aby móc korzystać z SumUp?

Cztery rzeczy są potrzebne:

  • Ile wynosi prowizja od transakcji?

Prowizja od transakcji to 1,49% od każdej przyjętej transakcji. Od 100,00 PLN to tylko 1,49 PLN.

  • Czy mogę korzystać z Terminala PIN+ również po Targach?

Terminal PIN+ kupujesz na własność i po targach możesz z niego korzystać wszędzie tam gdzie masz dostęp do Internetu. Pamiętaj, że Terminal PIN+ może stać się przydatny na innych targach, które planujesz w przyszłości.

  • Jak mogę zarejestrować się / zakupić Terminal PIN+?

Terminal PIN+ możesz kupić wchodząc na stronę www.sumup.pl a następnie wybierając „Zarejestruj się”. Należy najpierw przejść szybki proces rejestracji wprowadzając podstawowe dany. Ostatnim krokiem rejestracji jest zakup Terminala PIN+. Pamiętaj aby podczas kupna Terminala PIN+ wprowadzić kupon rabatowy, który obniży koszt zakupu. Terminal PIN+ zostanie do Ciebie wysłany kurierem lub zostanie dostarczony w dniu targów

  • Jak wygląda płatność przez Terminal PIN+?

Zachęcamy do obejrzenia filmu instruktażowego – http://vimeo.com/96671779

  • Ile trwa transfer środków na konto?

Środki z transakcji zostają automatycznie wypłacane na rachunek bankowy wprowadzony podczas rejestracji. Od momentu przyjęcia płatności do zaksięgowania pieniędzy na koncie może minąć do czterech dni roboczych.